dijous, 27 de setembre del 2012

NOUS COL·LABORADORS!!!

Com ja sabeu m'estic prenent un petit descans ( tot i que això de ser mare i a més novata no deixa gaire temps pel descans). Estic, però, molt i molt contenta de comprobar com les meves companyes, que sempre col·laboren amb mi a les classes de plàstica, s'han posat les piles i estan d'allò més inspirades. De ben segur que amb elles els nens i nenes no notaran tant la meva absència i s'ho deuen estar passant d'allò més bé a l'aula de plàstica. Cuide-me-la, eh?!!!

Mireu quines orques més maques han dibuixat els nens i nenes de 4 anys amb la seva senyoreta, la Mª Àngels:





 Seguiu així que ja tinc ganes de veure més treballs!!! Petonets "Estrelles"!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

BLOC ESCOLA DAINA-ISARD

Per falta de temps, deixaré de fer entrades en aquest bloc de manera temporal .  Podeu seguir gaudint dels nostres treballs en el bloc d'...