dilluns, 26 de novembre del 2012

CONGRÉS INTERNACIONAL "APRENDER A PENSAR PARA ACTUAR"

Aquest cap de setmana he tingut el plaer de participar com a conferenciant en el Congrés Internacional "Aprender a pensar para actuar" organitzat per l'associació AMEI.


El tema de la xerrada ha estat "L'art a l'educaió infantil" on he pogut explicar part de la meva pràctica diària  a l'aula de plàstica. Ha estat una experiència d'allò més gratificant on he conegut gent molt i molt interessant.





Des del bloc "Nosaltres també som artistes" vull donar les gràcies, en primer lloc, a la Laura Jiménez del bloc "Pequeños artistas, grandes obras" per posar-me en contacte amb els organitzadors del congrés, en segon lloc a tots els mestres que comparteixen la seva experiència amb tots nosaltres a través dels seus blocs i que em serveixen tantes vegades d'inspiració i, en darrer lloc, als meus companys d'escola que m'acompanyen i em donen suport cada dia dins i fora de l'aula.
A tots:
MOLTES GRÀCIES!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

BLOC ESCOLA DAINA-ISARD

Per falta de temps, deixaré de fer entrades en aquest bloc de manera temporal .  Podeu seguir gaudint dels nostres treballs en el bloc d'...