Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris lluna. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris lluna. Mostrar tots els missatges

dijous, 25 d’octubre del 2012

LA LLUNA, LA PRUNA VESTIDA DE DOL...

Els nens i nenes de 5 anys pertanyen a la classe de les Llunes, per això dediquen els primers dies del curs a aprendre coses sobre la Lluna.
Aquí teniu les fases de la lluna. Per fer-les van haver de seguir diferents passos:
1.- Al damunt d'una rodona de cartulina, hi van fer una cràters amb plastilina.
2.- Van tapar els cràters i tota la cartulina amb paper de plata.
3.- Amb pintura groga i negra van acolorir la lluna. Per grups, van recrear la forma de les diferents fases.
4.- Finalment, sobre la pintura hi van afegir una mica de pintura platejada amb una esponja i una mica de purpurina.
Mireu-ne el resultat:

També es van animar a construir una nau espacial per poder anar fins a la lluna! Mireu-la, té cuina i lavabo, no hi falta de res!


I finalment, van dibuixar uns quants astronautes:

I l'espai:


divendres, 19 d’octubre del 2012

AMB UN PEU A LA LLUNA



Els nens i nenes de 5 anys pertanyen a la classe de les Llunes, per això han fet aquest bonic mural ajudats de les seves mestres, les dues Montses.

Mireu quina colla d'astronautes!
Ara sí que ja podem dir que hi tenen un peu a la Lluna!!!


BLOC ESCOLA DAINA-ISARD

Per falta de temps, deixaré de fer entrades en aquest bloc de manera temporal .  Podeu seguir gaudint dels nostres treballs en el bloc d...